joi, 31 ianuarie 2013

ZU!

Ca sa continui in ideea de ieri, azi, in drum spre birou evident pe masina se asculta Radio Zu! Evident, pana aici nimic spectaculos. In afara de obisnuitele interventii radiofonice de cacat ale lui Buzdugan si Morar nimic spectaculos nici pana aici. Dar totul a culminat cand a venit randul farsei telefonice. Farsa care pe langa faptul ca a fost de o nesimtire iesita din comun, ca sa va faceti o idee, daca treaba asta se intampla in alta tara civilizata, nu Romania, de maine nu ca Buzdugan si Morar ar fi fost interzisi la radio si in audio-vizual, dar Radio Zu nu mai emitea. Like EVER! Si ca sa intelegeti pe deplin despre ce vorbesc, o sa va descriu cum pot eu mai bine dialogul radiofonic. Toata actiunea se pretrecea intre o duduie de 24 de ani, bona, la o familie cu un copil, si o doamna (interpretata evident de nimeni altul decat Daniel Buzdugan) care facea acelasi lucru la o alta familie cu fetite gemene; cele doua personaje cunoscandu-se cu cateva luni inainte in parc cu copiii. Bun. Asta este cum ar veni, expozitiunea - pentru cine mai tine minte cu ce se mananca. Doamna o suna pe duduie cum ca ea doreste sa plece de la familia la care lucreaza pentru ca are niste probleme de sanatate, respectiv la batranetea ei ar fi mai bine sa lase pe altcineva (implicit mai tanar) sa se ocupe de lucrurile pe care ea le facea. Evident doamna se gandeste la persoana cu care ea s-a intalnit in parc cu copiii si o suna pentru ca s-au inteles de minune atunci si i-a placut foarte mult de ea. OK. Suna doamna, o intreaba ce mai face, din povesti se recunosc, doamna ii propune sa-si schimbe "locul de munca" cum ar veni, iar duduia tanara accepta. Asta pentru ca zice ea, chiar m-am gandit saptamana trecuta la dumneavoastra si sa imi schimb locul unde lucrez. Perfect pana aici. Dar urmeaza intrebarea: dar de ce vrei sa schimbi familia la care lucrezi de 2 ani si jumatate? Si de aici incepe show-ul. Duduia zicea ca primeste 1500 lei pe luna pentru serviciile pe care le face: adica are grija de copil (cu tot ce inseamna asta), face curat, face mancare si alte chestii de facut prin casa. In prima faza zice ca vrea mai mult pentru cate face, gen sa ajunga sa castige 1800-1900 de lei pe luna. OK. Dar ca mai are si motive personale pentru care ar vrea sa renunte la familia actuala. Si asta pentru ca nu se intelege prea bine in ultima perioada cu "stapana" adica cu mama copilului de care ea avea grija. Pai de ce nu te mai intelegi atat de bine cu ea. Pai ca ba se uita urat la mine, ba ma fixeaza cu privirea pentru te miri chestii, ba nu e multumita de serviciile ei, ba prea gaseste nod in papura la orice. Dar cu "stapanul", adica tatal copilului cum te intelegi? Pai cu el ma inteleg bine, el se ocupa de mine, el ma plateste, el este foarte multumit de mine...etc. Pai si atunci care este problema cu mama copilului, vrea sa te de-a afara? Nu, nu vrea sa ma de-a afara, cel putin nu mi-a dat de inteles lucrul acesta, dar nu mai merge relatia dintre noi doua si cred ca ma si banuieste ca sotul a inselat-o cu mine. Zbang! Si aici ar trebui sa va sune un clopotel! Dupa faza asta, doamna mai in varsta se apuca sa o traga de limba pe duduie. Dar s-a intamplat ceva intre tine si domnul Dan (a.k.a. tatal copilului)? Nu, el a fost foarte dragut cu mine tot timpul si mi-a zis sa nu o bag in seama pe nevasta-sa ca asa e ea, stie numai sa mearga la cafele, la masaj si in rest sa nu faca nimic. Domnul Dan a fost intotdeauna atent cu mine, si intr-o zi cand ea era plecata cu copilul la niste rude in afara Bucurestiului, eu mi-am vazut de treaba prin casa, iar cand am terminat am vrut sa merg acasa; cand el s-a apucat sa imi zica sa mai raman putin, sa stau si eu sa ma relaxez, am baut impreuna un pahar de vin, el a inceput sa imi zica ce bine s-ar simti daca si sotia lui ar fi la fel ca mine, sa mai faca si ea una alta prin casa, nu numa sa plece cand vrea ea si sa de-a comenzi, sa fie femeie de casa, sa fie gospodina. Ce s-a intamplat, ce nu s-a intamplat ne-am trezit impreuna in pat. Si chestia asta s-a intamplat numai atunci? Nu, nu, cred ca a mai fost o data sau de doua ori cand am ramas singuri, si asta pentru ca el atunci cand ma platea intotdeauna imi dadea mai mult decat era nevoie, cu vreo 200-300 de lei. Eu ii spuneam ca nu e nevoie ca e destul si cat imi da in mod normal, iar el imi replica ca lasa, ca noi, mai avem treburi de clarificat. In prima faza nu am inteles, dar dup-aceea am inceput sa imi dau seama ce urmarea. Dupa care, doamna intreaba: si acum ai fi dispusa sa vi sa ne intalnim intr-o zi sa iti fac cunostiinta cu persoanele cu care eu lucrez? Da, cum sa nu, numai sa vedem cum ne potrivim programul. Pana una alta, doamna i-l da la telefon cu viitorul cu care ar trebui sa colaboreze (in persoana lui Morar). Dupa un schimb de amabilitati, timp in care Morar ii spune ca el isi porecleste gemenele "Morar" & "Buzdugan". Tipa inca nu se prinsese de faza. El ii face o oferta in care ii spune ca ii da 1900 de lei pe luna, doar sa se cunoasca si sa inceapa sa le fie bona gemenelor lui. Dupa care ii spune ca este in direct la Radio Zu cu Buzdugan si Morar si totul a fost o farsa telefonica. In momentul urmator tot ce s-a auzit a fost tonul telefonului. Concluzia: Cati domni Dan sa existe in Bucuresti, cu un copil, nevasta de 36 de ani, bona de 24 de ani si care sa fie platita cu 1500 de lei pe luna? Really? Cati sa fie? Si de aici rezulta: Buzdugan si Morar in nevrednicia lor au destramat o familie. ZBANG! Toata treaba data in direct la radio. Ma intreb, oare cati oameni au ascultat Radio Zu in intervalul orar 08:00 - 09:00 in Romania? Va zic eu, foarte multa lume asculta radioul asta de rahat, mai mult chair decat ar trebui. Ma intreb daca nu cumva chiar personajele au ascultat emisiunea de azi-dimineata, la fel in masina in drum spre servici. Unii au zis ca faza a fost regizata, dar probabil nu o sa aflam niciodata. Oricum ar fi fost, asa ceva nu se difuzeaza a radio. Si te mai intrebi de ce romanii in majoritatea lor gandesc cum gandesc. Pai uite aici raspunsul: este promovata prostia, incultura, prostul gust, adulterul si alte actiuni de genul care nu ar cantari foarte mult in fata Sf. Petru in care toti romanii credinciosi din uter cred. Treziti-va in pula mea, si invatati sa folositi butoanele de comanda si schimbati postul TV sau radio cand vedeti ca vi se promoveaza asemenea fenomene. A, si inca un mesaj pentru domnul Morar (ca acum am ocazia sa spun): dute-n mortii ma-ti si invata despre lucrurile despre care vorbesti. Asta este pentru prima editia de X Factor de la Antena 1 la care tu ai fost in juriu degeaba! Oare cati neuroni sa ai sa intrebi un om care ti-a cantat Deep Purple la perfectie daca a auzit de Coldplay si de Maroon 5? Really? Coldplay a copiat cat de mult s-a putut de la Joe Satriani si dup-aia s-au batut cu pumnii in piept ca ce piese geniale au facut ei, iar Maroon 5 nici nu se poate compara cu Deep Purple din nici un punct de vedere. Deci astfel de modele promovezi tu: copiatori? Felicitari romanilor, v-ati ales un promoter mai bun decat Cristi Minculescu si Iris la un loc. Da-va-n pula mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu