joi, 17 ianuarie 2013

8

Alaturi de Myles Kennedy care a fost desemnat cel mai bun vocal al anului 2012, Vinnie Paul a fost desemnat cel mai bun tobar in anul 2012. Deci sa nu mai aud de Mike Portnoy pana la anul, ca va ia mama lu' proces verbal. Eu am inteles ca Portnoy asta va fi ceva pui de Zmeu din-asta, da' mai slabiti-ma in pula mea cu el, ca s-a terminat. Gata! A iesit si din Dream Theater, si-a facut si setul viselor lui, e pizdos, e inconjurat numai de custom-uri, da' mai da-l si-n pula mea ca deja am ajuns sa-l urasc pe Mike Portnoy numai de cate ori am auzit despre el. Acum a venit vremea unui alt classic in viata sa rupa gura targului dupa ce foarte multa vreme a fost criticat ca nu are viteza. E, uite ca a venit momentul in care Vinnie fucking Paul in 2013, se poate urca pe cea mai inalta culme a lumii asteia de cacat in care ne taram in fiecare zi si sa se pise pe toti, efectiv, si la propriu si la figurat. Vinnie Paul a demonstrat inca o data ca speed it's not everything. Pula mea, asta e in momentul de fata un zeu resuscitat cu titlul asta pe masa. Si ca tot veni vorba de legende, nu stiu cati stiu ca de foarte curand, gen 1-2 luni, trupa Led Zeppelin a fost decorata de catre nimeni altul decat Obama, adica presedintele Statelor Unite ale fucking Americii. Obama i-a decorat cu cea mai inalta distinctie care s-a dat vreodata unei trupe/ artist/ you name it ever/ world wide pentru contributia adusa de ei la cultura americana si mondiala prin muzica pe care au facut-o. Mai pe intelesul tuturor, din momentul asta, copilul american cand studiaza educatie muzicala la scoala, pe langa Mozart, Beethoven, Chopin si altii de gen, o sa studieze obligatoriu Led Zeppelin. Deci cat de tare este treaba asta? Si cat de departe suntem noi fata de S.U.A. in momentul de fata la capitolul cultura? Deci cand in Romania se va acorda o astfel de importanta culturii si muzicii implicit, in spatiul in care locuim acum o sa fie indieni, la propiu, din India (Asia - pentru cei care se uita la starea vremii prezentata de Tonciu si incearca sa invete geografie in acelasi timp). Deci fratilor, treziti-va in pula mea si deschideti-va ochii, dar mai ales mintea si nu mai luati de rau tot ce nu exista in graficele voastre de cocalari imputiti care nu stiu sa vorbeasca o limba corect din punct de vedere gramatical, si aici nu ma refer doar la limba romana (pentru engleza vezi Inna), si care nu stiu sa se comporte in societate. Asta ca sa nu mai zic de orasele de provincie (futu-va in gura de bucuresteni) care au o populatie cuprinsa intre 0 - 60.000 de locuitori si unde lumea nu merge la biblioteca, nu merge la film, nu merge la teatru, nu merge la concerte, ci sta doar si se uita la televizor - atat de mult a tinut faza cu programele Pro nedifuzate de Dolce incat au fost reintroduse in grila de programe - genial! Pana si OTV-ul a fost mai mult timp inchis/nedifuzat. Bine, ca multe din locatile care se incadreaza la cifrele astea din punct de vedere al populatiei nici macar nu mai au un cinematograf, sau nu au o sala de spectacole (sincer sa fiu imi este dor sa merg intr-un sat la caminul cultural sa se intample ceva in-afara de pomeni), biblioteca sau alte medii de cultura si informatizare culturala. Si-atunci evident ca ne meritam soarta, suntem niste incompetenti in care in sediul Politiei se face evaziune fiscala cu vanzare de alcool, in care lumea decat sa isi termine treaba pe luna in curs mai lasa si pe luna urmatoare, ca sa ia si atunci niste bani la salar, un popor la care n-i s-a dat totul pe tava si cand am vazut cate avem le-am vandut si strainilor moca, asta asa ca suntem un popor de haiduci si ne place sa facem acte de caritate. Aici mai aveti inca un exemplu de tobar bun, dar de data aceasta la genul feminin. Povestea tipei este destul de impresionanta zic eu, si e o alta de succes din care se pot trage niste concluzii respectiv ceea ce intereseaza pe foarte multi dintre noi. DA!, se fac bani din muzica, si se fac bani multi! Acestea fiind spuse, am intrat si eu in al noulea an si sper la cat mai multi, pentru ca mai sus se afla cel putin un motiv care demonstreaza ca se poate, si se poate! Asa ca deschideti-va urechile, dar mai ales creierii si culturalizati-va, educati-va, socializati, nu doar pe facebook, si deschideti-va orizonturile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu