marți, 22 ianuarie 2013

Fucking incredible

Dupa noaptea de vineri petrecuta in R'n'B, o cireasa fumata sambata dupa-masa si un drum cu trenul inapoi in Medias, drum in timpul caruia am fost intrebat: ce scrie aici? (asta de la un tip in jur de 27 de ani care saracu nu reusise inca sa descifreze limbajul sms), am baut o cana cu vin fiert intr-un bar numit "Legends", servit fiind de o tipa cu fata acra. OK. Pana aici nimic spectaculos; dar punctul culminant al weekend-ului a fost atins de un film, sambata noaptea. Filmul se numeste "New Kids Turbo". Titlul poate si poate sa nu spuna multe. Dar va spun eu ca nu am vazut in viata mea un film mai prost decat asta. Aveti si un link de imdb ca sa va faceti si voi o parere. Nu stiu cum am ajuns sa vad cretinatatea asta de film, dar daca la "Avatar" am zis ca am pierdut 2 ore din viata, in momentul de fata "Avatar" ar merita vreo 10 premii Oscar pe langa cretinatatea asta turnata de niste olandezi idioti si mult prea fumati probabil. Orice ati face sa nu va uitati la filmul asta, si nici la partile adiacente pe care am inteles ca filmul le are. Inca vreo 2 mi se pare. In schimb am revazut "Salt", iar acum ca am si varianta Unrated director's cut, plus Extended edition pot sa zic ca am vazut un film complet unde Angelina Jolie ii bate pe toti mai ceva ca James Bond, si are capacitatae de a rezista unor torturi greu de imaginat pentru o femeie. Asa ca ma pis pe "New Kids Turbo" si toata stima si respectul pentru "Salt" cu toate cele 3 varinate de film.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu