vineri, 1 februarie 2013

C.N. Go Planet!

Pentru cunoscatori (si nu numai), si mai ales pentru copiii din ziua de azi care nu stiu ce inseamna Cartoon Network in limba engleza, nu dublat in limba romana, am o recomandare: se numeste Captain Planet! Pentru mamicile care isi educa copiii cu iPhone 5 le recomand sa invete si sa-si educe pruncii cu desenele astea. Eu am primele amintiri cu desenele astea pe cand aveam numai cativa ani, si nu eram la scoala, si nu invatasem limba engleza de la o doamna profesor. Eu de aici am invatat limba engleza. De aici ar trebui sa invete si majoritatea copiiilor din ziua de azi, doar ca in momentul de fata noi am devenit mai lenesi si in loc sa ne chinuim sa invatam o limba mai bine o traducem, si mai mult decat atat mai bine dublam filmele/serialele/desenele si intelegem TOT! Ce pula mea, doar suntem generatie crescuta pe Irina Margarina Nistor, unde "shit" inseamna "la dracu". Mai mult decat ca pe langa faptul ca noi mai invatam si o limba straina in timp ce ne uitam la desene, ni se facea si educatie ecologica gratuita; asta pentru ca cineva gandea desenele pe care le producea si nu facea ceva doar de dragul modei sau al raiting-ului. Asa ca probabil acesta este motivul pentru care am urmat Facultatea de Ecologie si Protectia Mediului. Acestea fiind spuse, pentru ca mesajul cred ca s-a receptionat (cel putin asa sper), va las sa cautati pe net desenele, sa va uitati la ele; va asigur ca nu va scade nivelul de inteligenta daca va uitati la desenele astea, indiferent de varsta si ocupatie profesionala. De gasit, le gasiti pe filelist.ro. Pentru cine nu are cont sau invitatie, sigur aveti un prieten care are si va poate face rost de ele. Vizionare placuta si spor la invatat lucruri utile, nu cum sa vindeti vechiturile bunicii din garaj pe Viasat History Channel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu