sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Retro - spective

Dupa 3 ani de TRS, mult SAMCRO in jur (cel putin pe zi ce trece parca e tot mai mult), excursii cu Micu'la Medias care incep sa imi placa tot mai mult a venit si vremea in care azi am fost meditativ la lucruri intamplate acum un an. dar a trecut repede faza si incercam sa trecem si mai repede peste o raceala care mi-a pus capac zilele astea. Dupa introducere as vrea sa ii multumesc lui Hora'si sa ii urez cat mai multi ani in TRS, respectiv la cat mai multe colaborari reusite. Sa traiesti! Imi place ca din scepticismul avut in prima faza oamenii incep sa se imbrace de la SAMCRO; pentru cei care nu stiu despre ce este vorba, este o noua marca de imbracaminte si accesorii foarte la moda in randul anumitor oameni (se stiu ei care). Lui Micu' o sa incep sa ii datorez tot mai multe daca mai facem multe excursii impreuna oriunde. Si atat de mult imi plac incat ma roade si ma roade atat de tare sa plec in lume de nu aveti idee. Promit sa iti fac cat mai multe discuri pe care sa le asculti cu cea mai mare placere in masina si nu numai. Si asa de inside, daca citesti postul asta, suna-ma dup-aceea, pentru ca o sa vrei sa ma suni. Omule, sunt flatat de mesajul tau neoficial care mi-a fost transmis pe cai neortodoxe. Si poate ca nici nu trebuia sa stii ca stiu, dar ma bucur ca ai un feedback pozitiv de la tot timpul petrecut in masina aia. Al dracu consum. Si imi iau un angajament public, aici, facem cumva si la un moment dat o sa facem si drumul ala in Germania. Stii tu despre ce e vorba. Hai gata ca e prea mult sentiment deja in 18 randuri. Va las cu piesa care pe mine m-a prins luna asta. O sa fiti surprinsi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu