miercuri, 30 ianuarie 2013

Really?

Ieri am ramas socat cand am vazut urmatoarea imagine! Din ciclul cat de cretin sa fi, respectiv, in Romania se poate intampla si se intampla orice, dupa vizualizarea imaginii am ramas de-a dreptul intr-o stare profunda de soc. Si te mai miri de ce se inghesuie lumea atat de mult la sarbatorile in care 100.000 de oameni se inghesuie toti intr-un spatiu de cateva sute de metri patrati sa pupe o sticla sub care se afla niste ramasite umane (eu nu cred asta) de mult prea mult timp descompuse si aflate intr-o oarecare stare de putrefactie. Ca sa nu mai zic ca unii vin sa-si frece de sticla pe care toti au pus gura, te miri ce obiecte de prin casa, sau a celor dragi lor. Nu stiu de unde a rasarit ideea asta cre(s)tina ca daca te inchini la ceva mort, scapi de probleme, iei note mari in examene, o sa ai bani si o sa fi fericit pentru tot restul vietii tale. Si nu pot inca intelege cum gandirea unora este limitata in continuare la astfel de ganduri. Eu zic sa luati exemplu de la imagine si sa pupati moastele. Sigur ceva pozitiv o sa se intample in viata voastra. O sa muriti intr-un final de diabet, cancer, vreo infectie in corp care apare de nicaieri, sida, sau mai stiu eu ce. Treziti-va in pula mea si nu mai acceptati totul de bun si ganditi inainte de a face un lucru, mai ales atunci cand sugestia vine din partea Bisericii Romane. Sa va pisati pe ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu