miercuri, 1 mai 2013

Without women engines don't even start

Dupa o zi infernala, nopti cu luna plina, mult prea mult soare fara vreo picatura de ploaie, intalniri cu diversi oameni pe care nu i-am mai vazut de ceva vreme, un pahar de vin si un pachet de tigari va las cu piesele astea 2 pentru "without women engines don't even start". Toata ziua le-am fredonat, nu vi le las cu vreo alta intentie ci pur si simplu. Bucurati-va de muzica si atat. Mai am niste lucruri bizare pentru voi; lucruri ajunse la urechile mele mai mult sau mai putin intamplator: "tu preoteasa, lasa-ma sa te ling in ureche", "legal, pentru unii fumatul ar trebui sa fie obligatoriu", "femeile gateau ca mama si acum beau ca tata", sau ultima dintre ele "cand asta bea cu noi tu iti masurai urma de frana de pe chiloti". Asta asa ca meanwhile in Romania. Romanii dau inca o data dovada de inventivitate verbala, chiar daca in aceste cuvinte mai sunt descrise si unele adevaruri. As mai scrie mult, mult de tot. Dar nu vreau sa transform postul sau blogul intr-un jurnal. Imi crapa capul, asa ca va las. Ma bag si eu in pat. Noapte buna Transilvania, oriunde te-ai afla; fie ca esti la mare, pe drumuri, prin alte locuri mirosind a gratare. Pentru mine ziua asta de 1 mai are deja o semnificatie aparte, la fel cum mai sunt multe alte zile in an. Asa ca nu o sa mai zic despre gratare si alte activitati amicale sau familiale. Aveti grija de voi oriunde ati fi. Si ca sa termin asa cu un citat din mari clasici in viata: "Nu faceti nimic din ce n-as face eu!"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu