marți, 7 mai 2013

Good, bad, dangerous fun!

Aseara am vazut un film destul de interesant. Alb-negru, 1942, fara efecte speciale, doar un scenariu, si niste actori care sa-i de-a viata. "Casablanca" se numeste filmul, si chiar imi era dor sa vad asa o poveste. Daca mai eram si in fata unui semineu cu un pahar de vin in mana, o tigara si o femeie frumoasa langa ar fi fost chiar epic. Dar asa, am vazut doar un film bun, un film care mi-a fost dor sa-l vad, chiar daca acum l-am vizionat pentru prima data. Asa ca v-il recomand cu caldura.

V-as recomanda in acelasi timp si o trupa: "Mayfield Four" se numeste ea. Are doua albume lansate si azi mi-au rasunat in urechi toata ziua. Pentru cei care nu sunt familiarizati cu numele trupei, poate va ajuta daca va zic ca vocalul acestei trupe este Myles Kennedy. Am ajuns la un calcul asupra lui, si mi-am dat seama ca are la activ nu mai putin de 6 albume, cu al 7-lea, pe drum. Doua albume sunt semnate cu aceasta trupa - Mayfield Four - si anume: "Fallout" din 1998 si "Second Skin" din 2001. Dupa aceasta trupa au urmat 3 albume scoase cu Alter Bridge si unul cu Slash. Al patrulea album Alter Bridge e inregistreaza as we speak, asa ca asteptam si cel de-al 7-lea album din cariera lui Myles Kennedy pentru a ne incanta timpanele si sufletele.



Enjoy and have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu