joi, 21 martie 2013

Shuffling through roads

Nici nu stiu de unde sa incep. Ori sunt eu foarte agitat, ori se petrec mult prea multe lucruri in jurul meu... de cateva zile bune sunt tot pe drumuri... de la Cluj la Sibiu, de la Sibiu la Medias, de la Medias la Cluj, de la Cluj la Mures, de la Mures la Turda... cred ca am incurcat traseele, dar ce mai conteaza. Ieri a fost Ziua Internationala a Fericirii, sau asa ceva, asa ca domn doctor, poate n-ai fost fericit de ziua ta!!! =)) Si pentru ca nu aveam destule zile importante in calendar maine este Ziua Internationala a Apei. Cred ca daca ma strofoc un pic o sa gasesc in fiecare zi cate ceva de sarbatorit. Pai cum dracu sa se mai si lucreze intre timp cand tot timpul se sarbatoreste cate ceva si ne dam seama in fiecare zi ca avem lucruri importante in jurul nostru. Partea proasta e ca ne amintim o data pe an si nu in fiecare zi ca trebuie sa zambim sau ca trebuie sa avem grija cum ne manageriam una dintre cele mai importante resurse: APA!

Dupa principiul: "CARTI! - te fac neprost!", nu stiu cata lume mai citeste dar eu mi-am achizitionat cea de-a 6-a carte din ciclul "Lord of the Rings". Si da, chiar sunt atatea, chiar daca filmele sunt doar 3, hai plus "Hobbitul". De fapt sunt mai multe - de fapt cam tot ce a scris tata Tolkien e legat intr-un fel sau altul de "Lord of the Rings"... asa ca mai am de citit...
Momentan ma cam chinui la "Divina Comedie" (de Dante Alighieri in caz ca se intreb cineva de cine este scrisa - m-am lovit in ultimul timp si de oameni care nu au auzit de asa ceva, nu de alta), dar mai am un pic si trec la altceva. Probabil la "Povesti Neterminate" de acelasi Tolkien de care ziceam cateva randuri mai sus. Dupa care ma asteapta inca vreo 3 carti despre subiectul numit "mafia", si inca cateva care stau frumos la rand...

Daca tot suntem la subiectul cultura, pentru cei interesati si pasionati, si nu doar, si nu doar pentru cei care locuiesc in Sibiu, maine la Sala Thalia vine Radu Beligan. Evenimentul este dedicat activitatii de o viata a domnului Radu Beligan cu incepere de la ora 19. Eu zic sa mergeti pentru ca nu aveti nimic de pierdut, ci dimpotriva.

Tot legat de cultura, dar de aceasta data automobilistica si muzicala, recomand cu caldura ascultarea soundtrack-urilor emisiunii "Top Gear" mai ales daca aveti de cand sa faceti un drum care iasa din citadelele mult prea imbacsite de... de toate.

Iar pentru cei care inca mai urmaresc VH1 si sunt dornici de ceva clasic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu