vineri, 8 martie 2013

162

In asteptarea numarului 15.000, va mai vrajesc putin cu prostii de-alea mele. O saptamana nebuna, nebuna de tot. A fost. De maine, de fapt de azi, lucrurile incep sa isi revina incet incet si sa reintre in normalitate. Am inceput sa imi umplu hardul, si pe cat de usor mi se parea, ma chinui sa ajung la 500 de mega si inca nu am ajuns nici la un sfert din capacitatea lui totala.

O recomamdare de film foarte buna pentru cei interesati ar fi filmul "Kingdom of Heaven" din 2005; foarte bun filmul. Daca tot am inceput sa ma uit la desenele copilariei mele, si anume "Captain Planet", astept sa le si termin, nu de alta dar mai avem niste serii de "Transformers" de vazut, plus "Game of Thrones", plus recenta serie de filme James Bond pe care mi-am scos-o weekend-ul ce tocmai a trecut. Unele le-am vazut din ele, dar acum am luat-o incet si frumos, de la primul pana la ultimul. Sunt curios sa vad ce le-a fatat mintea producatorilor, respectiv scriitorului Ian Fleming.

Inca astept ca vremea sa se mai incalzeasca, sa imi duc planul la bun sfarsit si sa vina vara. Vreau sa merg departe, sa fie cald, nu de alta dar am niste playlist-uri si niste filme in cap, de ma fute Holliwood-ul. Vreau R6-le, ca ma frig palmele, si niste piele pe mine, ca imi este rece...

Acest inceput de an, a fost mult prea melancolic, mult prea cu aducere aminte de timputi trecute, timpuri faine, dar trecute. Mi-am mai ingropat o parte din trecut, si am inceput sa mai cladesc ceva din viitor; fundatia e aproape gata, iar de la vara-toamna incepem sa ridicam zidurile. Probabil intr-un an de zile ne si mutam in casa noua. Ce bine ar fi.

M-a tot marcat piesa de la "AlternoSfera", cu inchisoarea lor cu tot ("Inchisoarea Alba"), dar e bine, cel putin gandim pozitiv si facem ca lucrurile sa mearga; vorba aceea, "banii fac Pamantul sa se invarta". Pula mea, ca am ajuns sa citam din "B.U.G. Mafia. Nu credeam, dar se pare ca este adevarat.

Am scapat si de camatarie, sa speram ca nu va mai fi nevoie... Sper doar ca domnul doctor e mai fericit acum...

Iar in loc de incheiere va las cu o opera epica:



Noapte buna Sibiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu