marți, 16 noiembrie 2010

Now smile you fucking dusch!

Evident, se simte lipsa mea de o saptamana din blogosfera. Cacat; blogosfera. Pula mea, e trecut de mult de 12 noaptea, acum am venit de la lucru, de putin timp, mi-am facut repede treaba prin casa ca maine vreau sa dorm; imediat o sa merg sa mananc ceva si sa iau somn dup-aia.

Si dupa cum ziceam, nu am mai scris de o saptamana pe blog si asta din cauza ca am fost mult prea ocupat cu lucrul, ca de, m-am angajat si eu la patron. Dar e bine, cel putin pana acum.
De ai sti ce zile pline de agonie si extaz am avut, vai de capul meu; nici nu stiu cum am scos-o la capat. Si da ma Diac, m-am tuns, na!
Pula mea, ca nu mai poate face azi omu` o miscare ca imediat sar altii cu gura pe el. Zic:

Saptamana dinainte de cea trecuta, fac repede o vizita pana in Medias (tulai pula ca era sa scriu "Medias" cu litera mica), rezolv de niste acte pentru angajare, ca vineri sa fac restul de acte pentru angajare. Vineri termin treaba, sambata relaxare, duminica concert la Deva. Vorba aia: "cu viata de turneu nimic nu se compara". Acum cine stie cum a fost la Deva sau cine a fost la Deva rade de se sparge, dar asta e o alta poveste pe care nu o s-o relatez aici. Na!

Evident, luni dupa concert merg sa semnez actele pentru angajare si evident ca domnul aici de fata nu face altceva decat sa ia o tapa faina, asta dupa ce a facut si sacrificiul suprem. TRAG PULA IN TRILLA, SE STIU EI CINE...!!!

Dar marti, o raza de soare se iveste la mine pe strada (mama ce siropos), adica o veste buna imi schimba ziua, si anume un telefon urmat de un interviu, luat mai mult sau mai putin cu brio si o a doua zi la lucru. Deci pula mea, oficial sunt om la patron; in fine, nu asta conteaza.

In proportie de 60% s-ar putea sa ma reapuc si de facultate, asta pentru cine nu stie, nu m-am lasat eu de ea, ci s-au la lasat ei de mine, poveste lunga, pe care de asemenea nu o voi relata aici, na!

Deci parca lucrurile incep sa se miste incet incet, acum sa vedem pentru cata vreme. Planuri exista, timp mai putin, bani sa speram ca o sa vina pe parcurs, `cuz is payback day motherfucker!!!

> Guns`N`Roses - November Rain
> Aerosmith - Angel
> Foghat - Slow Ride

Astea sunt piesele care mi-au marcat existenta in ultimele zile, si culmea, toate au legatura cu Aerosmith...hmmm

Dar vorba aia: "Don`t mess with rockstars, they bring nothing but troubles!", zic: poate faza asta e chiar pe bune...

Iar ca bonus mai luati un Aerosmith:

> Aerosmith - Dream On

Asta ca sa nu o dau iar in SteelDragon, Creed sau The 69 Eyes.

Ain`t life fucking grand? See you in Hell!
Adios amigo!

2 comentarii:

  1. p.s: maine cred ca vine albumul saptamanii, daca nu in cel mult 2 zile o sa fie prezentacilea ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. apuca-te si de facultate, caci e mai bine sa o faci acum pana esti tanar si ai timp. mai lucra pana la anu' apoi asa incet, pune burta pe carte. alege-ti o facultate care sa iti placa si3 ani nu ii asa mult. altfel, o sa iti tot gasesti locuri de munca, asa, pe aici, pe 'colo dar fara o facultate facuta nu o sa ajungi veci undeva sus. si stiu cazuri care sa imi argumenteze spusele!

    RăspundețiȘtergere