marți, 26 noiembrie 2013

So perfectly imperfect!

Dupa o zi lunga, m-am intins in patul tau iar mirosurile pe care odata le simteam si ma invaluiau, acum ma cuprind din nou. Sunt invidios pe cel care este acum langa tine si care se bucura de fericirea ta. O sintagma pe care nu stiu cum as putea sa o mai interpretez avand in vedere descrierea oferita de tine ultima data cand ne-am vazut. Nici nu mai tin minte cand a fost asta. Privesc fotografii vechi cu tine si imi imaginez chipul tau neschimbat. Silueta ta care se desprinde din multime prin unicacitatea ei ma face sa te privesc cu acelasi sentiment drag ca intotdeauna. Iti respir transpiratia din cearsaful umed si ma gandesc cu jind la noptile in care te topeai sub atingerile mele. Parul tau negru ca o gaura infinita intotdeauna m-a pus pe jar, chiar daca am inceput sa am o pasiune pentru roscate intre timp. Pielea ta alba m-a facut sa ma simt in siguranta tot timpul. Dar a creat in jurul tau si o fragilitate speciala si specifica unei femei. Sanii in care alta data ma cufundam acum au disparut din peisaj in spatele unor tricouri care ma forteaza de fiecare data sa-mi folosesc imaginatia la maxim pentru a forma in capul acea imagine perfecta cu tine intr-un sutien sau intr-o piesa de lenjerie intima mult prea sexy si mult prea sumara. Cred mai mult ca sigur ca la noapte nu o sa adorm pana nu o sa ma desprind de tot din lumea mea si o sa ma contopesc cu/in tine. Vreau sa fim 1 din 2. Vreau sa traiesc din interiorul tau, nu din exteriorul tau. Vreau sa te simt ca si cum am fi lipiti unul de celalalt si cum impreuna formam o perfectiune greu de atins. Am atins-o odata si sunt sigur ca o putem face din nou. A fost atat de bine incat in momentul de fata nu mai vreau nimic. Poate doar un pahar de vin, o tigara si piesa asta care sa cante in fundal pe repeat:



Stau in fata oglinzii privindu-ma, iar tu iesi din baie infasurata intr-un prosop incercand sa areti sexy, sau nu. Te blochezi cand ma vezi si nu stii ce sa zici. Ma uit la tine ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Iti este frica sa nu-mi treaca prin gand sa-ti trag prosopul si sa facem sex nebun in baie. Dar stii vorba aia, de ce ti-e frica nu scapi. Asa ca, in secunda 2 iti trag jos prosopul si te iau in brate si incep sa te sarut si sa te "violez" asa cum faceam odata, asa cum iti placea. Perversa mica! Dar ma opresc pentru ca nu vreau sa simt in gura gustul pulilor altora supte de tine. Ma iau si plec. In dimineata asta ploioasa ma invaluie mirosul negru al marii calde. Spune-mi, ce ai vrea sa auzi? Spune-mi, ce ai vrea sa stii? Spune-mi ca o sa ma bantui. Da-m un semn de sub cerul negru!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu