joi, 4 iulie 2013

Terminus!

In ciuda faptului ca nu suntem inconjurati de civilizatie, cel putin nu de una pe care sa ne-o dorim, descopar in fiecare zi ca exista printre noi oameni cu care poti schimba o vorba atunci cand e nevoie. Exista intotdeauna oameni in jurul nostru cu care sa poti comunica. Fiecare dintre ei lucreaza sau au ziua ocupata cu diverse activitati. Dar la sfarsitul zilei, inainte sa te pui un pat observi ca poti da un telefon, poti bea o bere cu un prieten stand la o poveste undeva intr-un loc uitat de lume, poti "socializa" pe facebook sau ai la dispozitie orice alt mijloc de a comunica cu o persoana draga tie. Atunci iti dai seama ca toata ziua, indiferent cat de rau ti-a mers, ti-o poti incheia intr-o nota cat se poate de optimista si gasesti puterea pentru a o lua a doua zi de la capat. Asta ca sa nu mai zic pentru a multa oara ca la sfarsitul zilei totul se rezuma la ea.

De o vreme buna incoace treburile astea cu fluturi in stomac si 5 batai in plus pe minut nu ma atingeau prea tare. Dar am inceput sa redescopr anumite senzatii adolescentine si sa ma intreb: e bine, nu e bine? Si asta pentru ca unii ziceau ca imbatranesc, iar altii sa ma maturizez... Deci practic sunt prins intre doua lumi carora deopotriva imi place sa le apartin. Si atunci incerc sa gasesc un echilibru si sa iau ce e mai bine din ambele. Concluzia pe care o pot trage in acest moment este ca este bine sa te bucuri ca un copil de fiecare moment in timp ce gandesti matur si rational. Posibil ca aceasta idee sa se schimbe peste 1 minut sau peste 10 ani, la fel cum se poate sa ramana asa.


Femeile in continuare ne conduc vietile! Hai, da-te spartan si spune ca in cazul tau nu e asa! Daca ai parerea asta poti sa nu mai citesti ce scrie mai jos. Femeile ne conduc in continuare vietile si ne redecoreaza apartamentele in timp ce zic ca nu fac asta. Si atentie, nu zic ca e un lucru rau! Imi dau seama tot mai mult pe zi ce trece ca fara o prezenta feminina alaturi viata nu are aceeasi culoare. Nu are acelasi parfum, nu are acelasi sens, nu si nu si nu! O sa fie probabil o gramada care o sa contrazica acestea. Eu zic: 1 Sa va mai ganditi! si 2. Inseamna ca nu ati inteles nimic de la viata pana acum!
E incredibil cat de mult poate schimba orice rau intr-un moment placut un glas cristalin chiar daca e ragusit. E incredibil cat de mult poate schimba o voce feminina o zi proasta intr-o seara perfecta. E incredibil cat de mult poate schimba un zambet, un suras, o clipa de nefericire in alta de fericire deplina. E incredibil cat de mult poate schimba un trup de femeie o noapte. E incredibil cat de mult poate schimba prezenta unei femei viata ta! Mi s-a sugerat sa citesc Cartarescu - "De ce iubim femeile". Inca nu am ajuns in punctul acela... Poate o sa ajung sa pun mana si pe cartea asta... Sper totusi ca va fi buna. Am voci in jurul meu care il lauda pe autor si am voci in jurul meu care il detesta. Ramane de vazut cand o sa pun mana pe carte. La fel de mult mi s-a sugerat sa fiu mai explicit in ceea ce este scris aici, dar parca mie imi place ca este asa ambiguu, relativ, ca se pastreaza un semn de intrebare la fiecare rand, ca se lasa o urma de mister undeva si o framantare in gandul altcuiva. Pana la urma si relativitatea asta are rolul ei de a tine lucrurile in suspans si nu neaparat de a nu spune lucrurilor pe nume. Ar fi mult prea simplu si lipsit de sens pentru mine sa spun lucrurilor pe nume. Ar fi lipsit de imaginatie. Iar pana la urma, blogul asta chiar daca este scris de o persoana masculina, este exact ca si o persoana de gen feminin; trebuie descoperit, analizat si regasit in multe lucruri care ne inconjoara. As mai vrea ceva sa scriu, dar cuvintele m-au parasit in momentul asta si s-au dus spre un alt gand... spre un alt pat in care sa fie ravasite...

Therefor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu