miercuri, 24 iulie 2013

I am the Highway



In capul meu se invart metafore despre prezenta ta langa mine. Te vad urmarind soarele de pe un cal negru, in timp ce in jurul tau se aud acorduri braziliene. Exotic. Pe cat de mult mi-as dori sa irosesc rasaritul si sa prind un apus cu tine in fiecare seara, pe atat de mult iubesc noaptea din jurul meu cu umbrele ei cu tot, cu fantomele ei cu tot si asta ma face sa vreau sa ne prinda rasaritul imbratisati chiar daca caut intunericul si imi lipesc de ochi ochelarii de soare. Ma inconjoara o imagine gotica de chip angelic palid care straluceste si in noapte dar si in lumina soarelui. Calul negru, pe care esti purtata in valurile marii vietii mele, necheaza de placere atunci cand iti simte arcuirea corpului pe spatele sau. Sunteti 2 in 1 si mergeti impreuna pe acelasi drum. Totul radiaza in jurul vostru si sunt atat de atras incat ma simt ca un vampir care nu-si doreste altceva decat sa iasa la lumina din adapostul noptii. Totul pare atat de aproape dar simt cum sunt inconjurat la randul meu de un hau imens de umbre, intuneric si foc. Atat de mult am stat aici incat a inceput sa-mi placa si nu-mi mai dau seama ce e bine sau rau. Ce e frumos sau urat. Ce e lumina sau intunericul. Ametit de fumul cu arome puternice din jurul meu ma simt intr-un deja vu continuu, amplificat de sevrajul in care am intrat. Ascult piese la nesfarsit. Fiecare gand se indrepta spre tine. Fiecare noapte poarta vise cu tine. Fiecare tigara este fumata in cinstea ta. Fiecare pahar este golit pentru tine. Fiecare Cola are gustul tau. Daca as fi in desert tu ai fi oaza mea de liniste si racoare. Daca as fi la pol tu ai fi semineul in fata caruia m-as incalzi, transformandu-mi fiecare cristal de gheata in clipe fierbinti. Intru in vreerie. Parca dureaza o vesnicie.

...........................................................................................................



Ma trezesc din clipa asta pentru ca in jurul meu se aud tobe puternice care imi bubuie in timpane; chitari indurerate care urla si plang. Basul infundat imi face corpul sa vibreze frenetic. Iar peste toate astea simt cum simultan ma cuprinde focul si raceala iadului in timp ce o voce ragusita dar cristalina imi strabate fiecare parte a corpului incercand sa ma revigoreze. Intr-un final imi dau seama ca este doar o alta zi insorita in Iad.

...........................................................................................................



Imaginea ta imi joaca inca pe retina in timp ce privesc apusul incendiar. Un gust dulceag isi face aparitia pe buzele mele. Ma adun, dau volumul ala la maxim, iar o voce interioara imi zice: "I see clearly!". Dupa asta nu stiu altceva decat ca pasii mei se indreapta pe acorduri puternic inflacarate tot spre tine.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu