vineri, 19 iulie 2013

Shadows & Ghosts

Acum o saptamana fredonam piesa asta pe un alt drum cu gandul la tine. Acum o saptamana strabateam alta autostrada cu un singur gand. Gandul acela maret. Acum o saptamana oricat as fi fost de obosit rezistam in picioare iar o noapte in plus nu ma mai putea da jos. De o saptamana fredonez tot mai mult piesa asta si parca orice zgomot din jur este acoperit de muzica din urechile mele. Inca imi zic: "Daca aveam acum motorul ala, altfel era...". Dar o sa vina toate la timpul lor, zic. Intr-un final am ajuns la tine. Te-am imbratisat ca pe un prieten pe care nu-l mai vazusem de ani de zile si de care imi era exagerat de dor. Am redevenit o pasare de noapte in rand cu tine, privind rasaritul ca de obicei si nu doar apusul. Rasaritul ala mi-a zambit de fiecare data si oricat de praf as fi fost, intotdeauna am reusit sa zambesc, mai ales atunci cand iti vedeam chipul.



In noptile in care m-ai avut, raurile de vin au curs pe corpul tau fin si m-am intrebat din nou: "How could you be so fine?". Si am primit raspunsul in sarutari lungi si fumuri imbibate de arome de cirese.

Momentan sunt napadit de fantome si feeling-uri de duca, zgomot de umbre... o da de umbre...



In multiplele mele deplasari am avut ocazia sa vad tot felul de imagini. Acum am una singura in minte in culori de rosu si negru. In urechi am "Black Velvet", in plamani "Black Devil" si in gura iti simt gustul invaluit de "Hell". Pe retina mea se joaca culori de rosu, alb, albastru si negru. Pe corpul meu simt atingeri fine si tandre cu miros de flori si orgasm. Hainele imi sunt invalurite de mirosul tau si mana imi miroase a tine. E un miros dulce. Un miros de care nu vreau sa ma despart, un miros care vreau sa-mi imbrace corpul. Mirosul tau imi aduce aminte de vara, de nisipul care te zgarie, de marea care iti sufla in suflet si de vantul care se joaca prin parul tau. Valurile care iti stau intiparite pe retina. O retina in care ma pierd. Bineinteles ca a trebuit sa fut iar meciul si sa o gafez, dar mi-am regasit sarutarile pierdute in atingerile sufletului tau. Si a fost bine. Nu vreau sa ma gandesc la drumul care ma asteapta in fata, nu vreau sa ma gandesc la timp. Nu vreau sa ma gandesc la distante, nu vreau sa ma gandesc la ganduri. Las la tine tot ce-am fost si cred in continuare in ochii tai. Las totul la o parte si te tin de mana. Ploaia isi face aparitia iar eu ma simt scaldat de raze de soare. Visul continua in focuri aprinse.

Iar dimineata m-am trezit tot in bratele tale, umbra...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu