miercuri, 24 aprilie 2013

Viata e muzica, deci nu alege sa fii surd!

175: Fade in...

Acum ca apele incep sa se linisteasca mi s-a facut dor de spatiul virtual si am ales sa va scriu cate ceva. Dupa o zi normala de mers la facultate si la repetitii, ziua s-a terminat culminant cu un ungur ascultator de manele care nu stia sa sofeze, care lua toate gropile posibile si imposibile si nu stia sa foloseasaca faza lunga. Am zis ca seara s-a terminat culminant. E si asta un mod de a spune ca am ajuns acasa in fata calculatorului... Nu o sa va mai plictisesc cu alte lucruri care mi se intampla mie in fiecare zi si o sa incep prin a va spune ca povestea merge mai departe aici pe poeticjam.blogspot.com. Nu stiu exact ce fel de posturi o sa urmeze dar va asigur ca o sa va placa. Tot ce trebuie voi sa faceti ca sa ajungeti sa intelegeti pe deplin experienta in acest spatiu virtual care ne marcheaza existenta este sa va transpuneti trup si suflet activitatilor majore din viata voastra de zi cu zi si nu numai. Trebuie sa invatati sa ascultati, sa tolerati, sa aveti rabdare, sa iubiti, sa va lasati sa fiti iubiti, sa va respectati, sa fiti sinceri unii cu altii si sa aveti incredere in voi in cel apropiat voua. Ordinea nu este una anume a lucrurilor, deci le puneti voi in ce ordine vreti. Aici pe poeticjam.blogspot.com o sa urmeze o serie de scrieri mai mult sau mai putin originale. Dar nu asta conteaza; ceea ce conteaza este intotdeauna continutul. Asa deci, acestea fiind spuse... sa sara virtualul in aer!

Repet: ceea ce urmeaza poate avea conotatii!

Am mers zi si noapte
Am parasit orasul, blestemul viselor ce stau la rand...
...si-mi scoate inima fum...
Zambesc ca prostul,
Nu sunt orgolii, nu sunt ganduri, nu sunt doua lumi,
Placerea mea-i placerea ta,
Cat sex ne trebuie ca sa invatam ceva?
... dar am sa ma ridic,
Sa ma aranjez putin, nu pot s-apar distrus...
Cred ca ma duc in lume, mai am o piesa de jucat
Pana cade cortina raman in lumina


Doar un bilet ai sa gasesti in locul meu
S-a terminat, cred, ma duc in lume
Nu iau nimic, doar amintiri frumoase in buzunar
E mult prea greu s-o iei de la-nceput
Trecutul pare o haina uda
Care ma-mpiedica sa inot prin viata mea
Prea multa vreme am jucat
Doar multe roluri episodice in viata mea
De acuma gata, rescriu povestea
Si ma distribui in rolul principal
Pana cade cortina raman in lumina


If you don't have Led Zeppelin in your playlist, you don't have a playlist...
I've got a bittersweet taste in my mouth and I thing summer is coming slowly...
Since I've been loving you, I'm about to lose...
And I've still got your face
Painted on my heart
Scrawled upon my soul
Etched upon my memory baby
I've got your kiss
Still burning on my lips
The touch of your fingertips
This love so deep inside of me, baby...


Astea ar fi asa ca un intro. Tin sa multumesc prietenului meu Adi pentru sfat/idee, care acum se afla intr-o tara mult mai civilizata ca Romania si in care multe lucruri sunt legale. Merci fain Adi. Keep in touch!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu