miercuri, 3 aprilie 2013

The rising sun in the final wars

Hai sa facem un rezumat al ultimelor 24 de ore... (si in timp ce citesti asculti si piesa de mai jos - nu fi scartzar!)





Totul a inceput cu un camion condus de un macedonian... Imi era dor sa mai vorbesc cu cineva in engleza. Un om la 50 de ani, inginer de profesie, care conducea un camion si care se plangea de drumurile extrem de proaste din Romania. La ei in tara cica ar fi mai bine; apai nu stiu. Cand voi merge in Macedonia o sa va zic daca au drumuri mai bune sau nu. E prima data cand prind un strain la ocazie. Imi era si dor sa merg cu camionul (cu tir-ul - pentru romani); n-am mai fost cu unul din vara... Dupa ce m-am urcat in masina mi s-a zis la telefon sa nu mai vin in Sibiu pentru ca s-a anulat treaba. Asa ca mi-am bagat pula si m-am dus in Sibiu. Tipic mie. La un alt telefon am aflat ca un alt prieten este in Sibiu... Hmm, oare ce putem noi face? Pai eu zic sa bem o bere... Dupa o prea indelungata calatorie cu autobuzul prin tot orasul am ajuns si la destinatie. Ce bine a fost la destinatie. Am aterizat direct in bar. Perfect. Dupa care am aterizat langa meloman si am ascultat, si am ascultat si am bagat la cap, si bine a fost. Dupa asta m-am trezit intr-o masina undeva intr-o parcare cu miros de banzina si tutun. Combinatie letala. Iar dupa un alt J-turn, timpul s-a lungit ca in tablourile lui Dali si s-a facut 5 a.m. M-am trezit la 7 pentru ca asa era programul, dar in acelasi timp cred ca ar fi fost interesant sa fi prins rasaritul in forma lui live. Si a plouat si mi s-a urat si baga-r-a-i pula in ea de viata si oameni care una zicem si alta facem. Dar trece si vine si randul meu si o sa va iau pe toti in pula. A venit si despartirea mult asteptata... si o sa urmeze 3 luni de tras tare. Da' tare am zis! Prietene, sa ne auzim si sa ne vedem cu bine. Iar daca inceputul de zi a fost cat de cat ok dupa care ziua s-a stricat, cred ca doua CBR-uri Fireblade rosii o pot inbuna putin. Dar asta mai ramane de vazu; inca nu stiu... Astept sa ajung acasa, pentru ca vorba aia vreau doar o buda normala si un dus cat de cat...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu