sâmbătă, 3 august 2013

Purgatory

Grabindu-ma catre 30... rasaritul unei noi zile nu a aratat niciodata mai bine ca acesta, iar tu vi intr-o imagine cat se poate de clara si de frumoasa. Ma uit la morti prin fereastra si ma simt deconectat. Ma simt ca dracu, dar macar simt ceva. Asta e tot ce imi poti oferi oare? O sa primesti exact ceea ce oferi, dar asta nu e prea mult... Ma simt ca si cum as fi cursa unui glont. In momentele grele eu stiu cel mai bine, in distrugeri eu vad clar. De aici si pana la radacini presupun ca o sa merg singur. Eu sunt autostrada ta. Esti ceea ce imi face rau la mijloc, aud sunete de ritmuri tribalice in fundal asa ca lasa-ma sa fiu de unul singur, in faima. Spatiul asta este ca un poligon si din toate partile se trage. Pot sa intercationez cu tristetea ta pentru ca si eu ma simt atat de vinovat. Trimite-ma catre pierzanie, in locul celor slabi, unde nu e loc pentru simpatie. De fiecare data cand alergi eu raman in urma ta. Eu sunt pesimistul, eu sunt cel ales. Din punctul asta nu se vad decat astronauti si sateliti indepartati. Vremuri lipsite de speranta se apropie, in jur poti sa simti haosul, toti fugim spre dealuri. E ceea ce se intampla de ani buni. Nu pot castiga sub nici o forma, ajuta-ma, tine-ma in intuneric, nu vreau sa iau parte la asa ceva, prefer sa fiu amortit pentru totdeauna. Sunt lipsit de somn din nou. Trebuie sa-mi eliberez mintea si sa ucid ce arde in interioru-mi. Sunt din nou lipsit de somn. Acorduri fine imi zgarie urechea dar nu vreau sa le aud... Vreau sa inot in oceanul acesta mare care ma inconjoara dar nu cred ca am putere sa ajung pana la mal, asa ca ma scufund catre tine. O alarma falsa ma face sa plec. Tu esti adevarul din oglinda si noi suntem cei inconstienti, cei nebuni. Ar trebui sa ma alatur ospatului? Nu acesta este tipul de om pe care il cunosti si il stii. Ar trebui sa rod lesa care ma tine in captivitate? Noi chiar incercam sa lasam aceasta noapte sa explodeze, noi chiar incercam sa gasim semnul iesirii si sa disparem. Ar trebui sa traim pentru o cauza pierduta in acest razboi fals? Am stat si cu alti oameni si stiu ca tu nu esti printre ei, nu esti aici. Nu sunt aici ca sa fiu sclavul tau! Vreau sa inchid ochii! Probabil ca esti un monstru care face ca cosmarurile sa dispara. Faci ca totul sa arda din temelii si sa ma trezesc intr-un loc linistit traind intr-o lume plina de promisiuni, intr-o lume formata din vise si sperante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu