luni, 19 august 2013

Blue jeans, white shirt....

So...

Blue jeans, white shirt...

De vreo cateva zile imi domina retina urmatoarea imagine... Este vorba despre un aer de ani '50 - '60 care pluteste in jurul meu si care ma face sa ma simt ca intr-un spatiu uitat de lume. Totul pare atat de real in acelasi timp in care totul pare un vis nesfarsit. Imi aprind o tigara si incerc sa meditez la asta si nu reusesc sa inteleg cum se intampla unele lucruri in jurul meu, in jurul nostru. Vreo 2-3 piese mi-au bantuit urechile si gandurile timp de mai mult de o saptamana. A fost atmosfera perfecta pentru starea generala care ma inconjura. Probabil ca o sa tin minte pentru totdeauna rasaritul ala. Nu, nu dintr-o zi de vara. O zi de iarna ma va face sa ma gandesc cu caldura la tine tot timpul. O atmosfera mai rock, chiar daca am crescut intr-o lume inconjurata de betoane si ritmuri Hip hop. Sunt mai mult decat sigur ca o sa-mi ramana undeva intiparita imaginea ta intr-o rochita vaporoasa de vara, undeva in mijlocul pustietatii civilizate, in care parfumul tau ma facea sa ma simt pierdut intr-o lume mult prea mare, sau mult prea mica. Parfumul tau ma facea sa simt ca totul in jur e vis si nu realitatea gri. Nisipul si caldura - oricat de nesuportate erau parca era bine si atat. Simt cum cuvintele nu-si mai au rostul acum si nici faptele. Simt cum gandurile nu mai ies afara din mintea mea. Simt cum ele au ramas acolo blocate. Intentionat sau nu. Ochelarii aceea de soare au cuprins in lentilele lor tot ce era mai frumos, pacat ca acum s-au spart si nu ii mai pot purta sa vad aceleasi imagini frumoase in fata ochilor si trebuie sa port alti ochelari care sa-mi redea alte imagini. Ramane de vazut daca vor fi la fel de frumoase sau nu. In cap imi suna o singura intrebare, un singur gand: Ce-ai alege intre a pierde toate amintirile pe care le ai pana acum sau a fi incapabil sa iti mai faci amintiri de acum inainte? - Chiar as fi curios sa vad ce raspund oamenii la o astfel de intrebare...

Dar...

La sfarsitul zilei totul se rezuma la ea!

...........................................................................................................

"If you love me the morning after, 'til the break of the dawn
If you give me the love I'm after you, you will be reborn..."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu