marți, 20 august 2013

Pardon, Loverman!

L is for LOVE, baby
O is for ONLY you that I do
V is for loving VIRTUALLY everything that you are
E is for loving almost EVERYTHING that you do
R is for RAPE me
M is for MURDER me
A is for ANSWERING all of my prayers
N is for KNOWING your loverman's going to be the answer to all of yours

I'll say it again
L is for LOVE, baby
O is for OH yes I do
V is for VIRTUE, so I ain't gonna hurt you
E is for EVEN if you want me to
R is for RENDER unto me, baby
M is for that which is MINE and
A is for ANY old how, darling and
N is for ANY old time


Paharul asta nu-l mai beau! Bautura nu mai are gust, alcoolul nu mai tine cu mine si nu ma face sa uit. Dimpotriva, ma face sa ma adancesc tot mai multin gandurile mele negre. Nici Cola nu ma face sa ma simt mai bine. Imi roade interiorul si ma roade tot mai mult din interior. Apa mai are inca rolul ei... Macar ma tine in viata. Un vers imi suna in cap si ma gandesc uimit la el: "I need a dirty woman, now!". Atmosfera asta imi face rau si nu imi gasesc locul. Ma gandesc la lucruri frumoase si ma dezgust. Inainte nu se intampla asta. Sexul nu mai are acelasi miros. Placerea nu mai e aceeasi. Muzica nu mai suna la fel de bine si noaptea nu mai este la fel de intunecata. Parfumul nu mai ramane atat de mult in hainele mele iar asternuturile si-au pierdut mirosul tau, si-au pierdut farmecul. Aerul este tot mai rarefiat si lipsit de umiditate. Toate merg prost si totusi atat de bine. In schimb versurile astea inca sunt valabile si o sa ramana asa probabil pentru totdeauna: "If you love the morning after, 'til the break of the dawn, if you give me the love I'm after, you, you will be reborn!". Iar in ciuda tuturor lucrurilor, la sfarsitul zilei totul se rezuma la ea.

...........................................................................................................

Te-ai agatat de mine ca si cum nu ne-am fi vazut 3 ani de zile nu 3 saptamani. Dar a fost bine. In ciuda tuturor celor intamplate, a fost bine. Tigarile s-au strans in scrumiera si au golit pachetele. La sfarsit, singurul meu regret era ca nu mai puteam sta. Mi-as fi dorit sa ma pierd in imbratisarea aia pentru totdeauna. Puteai sa ma omori in momentul ala ca nu mai conta nimic. Multumesc pentru tot. Chiar daca am fost rece in aparenta, imi fierbea sufletul in mine. Mi-as fi dorit sa se topeasca acolo si sa ramana pe tine. Anyways... Don't be another brick in the wall!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu