joi, 13 iunie 2013

Pearls in fog...

Imi place mirosul tau dimineata cand te trezesti si faptul ca ai umerii goi peste care parul lung cade perfect. E o imagine cu care as vrea sa ma trezesc in fiecare zi pentru tot restul vietii. Ti-as ravasii asternuturile in fiecare noapte si atunci cand nu esti langa mine nu le-as putea spala pentru a nu pierde mirosul de sex pasional din ele. E fum in jurul nostru si lucrurile par sa fie prea frumoase cateodata pentru a fi adevarate. Ma simt in momentul asta pe un nor undeva sus, sus de tot. Dar ce zic eu pe un nor, in stratosfera, da, in stratosfera, acolo imi place cel mai mult. Acolo e cel mai bine. Parfumul din parul tau ma face sa ma gandesc la lucruri nu foarte ortodoxe si asta imi place. Imi place de mor... Imi place atat de mult incat te-as imbutelia itr-o sticluta mica si te-as pune la pastrare pentru secole... Exact ca vinul sa te invechesti si pe fiecare an ce trece sa fi si mai buna...

Dar ma trezsc din visul asta intr-un zgomot de motoare cu 12 cilindri in V si ma speriu de puterea care ma inconjoara in acelasi timp in care vapoii de carburant in gadila simturile. Asa ca trec peste momentul asta si incerc sa ma pierd in piesa asta:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu