marți, 25 iunie 2013

200... Tons of Bad Luck or 10 steps to the Girl with Pearls in her Hair

Nu demult, chiar recent, mai recent decat ai crede chiar si totusi parca a fost acum mult mult timp, si asta din cauza ca timpul se dilata tot mai mult, te-am intanit pe tine, da pe tine! Erai micuta in lumina obscura, cu privirea atenta si zambetul pe buze. Am zambit, am intins o mana si am facut cunostiinta! Ti-am simtit atingerea fina si la un moment dat ne-am si luat in brate. Dupa ce ti-am simtit trupul mic si fragil am inceput sa ma gudur langa el. Vroiam ca acel moment sa dureze o vesnicie. Si nu stiu cum, de ce, cand, unde, dar mi-ai spalat creierul si mi l-ai lasat acolo undeva, iar eu am venit cu tine. Am simtit ca timpul petrecut langa tine nu trece. Am simtit ca timpul petrecut langa tine e cat doua vesnicii. Undeva mi-ai lasat o pata de culoare si zambetul acela inca ma trezeste dimineata. Nu stiu daca as vrea sa ma trezesc fara el, sau cu un alt zambet. Cine te are alaturi trebuie sa te pretuiasca foarte mult, si sper sa fie asa. Pentru ca daca nu e asa o sa te fur, indiferent de consecinte si o sa te fac regina visurilor mele. Esti poate asa cum vrea fiecare barbat sa fii. Micuta, firava, cu un trup de invidiat, puternica cand trebuie, tacuta si cu un sex appeal de invidiat. Poate prea tacuta uneori, dar privirea ta spune foarte multe, si zambetul tau la fel. E nevoie doar sa ridici o spranceana si m-am topit. Acum razi si nu doar lumea mea este data pe spate, dar daca te uiti bine in jurul meu mai sunt inca cativa care saliveaza pe podea la vederea ta. Parul tau are perle incrustate in el si parca se misca in slow motion, stralucind a tot ce e mai frumos in lume. Si asta chiar daca are o culoare destul de inchsa. Dar m-am resemnat cu gandul si o sa ma multumesc sa te privesc de acum incolo. Prefer sa imi ramai intotdeauna intiparita pe retina. Ma pot multumi si cu asta chiar daca vreau mai mult.

Problema insa se exinde si se lasa cu nopti de betie, multa, mult prea multa informatie, stres mult si ganduri de la cele mai roz la cele mai negre... Asa de bine pare sa fie totul in jur, dar ghici ce? Intotdeauna iti va suna telefonul si cineva iti da o veste proasta. O veste neagra. Eu ma inteleg bine cu doamna, dar asta nu inseamna ca o si vreau in jurul meu asa cand are ea chef sa vina. Mai dute si doi metri in fata pulii mele de egoista. Tot vrei sa iei, tot iei, dar nu dai niciodata nimic inapoi. Nimic bun cel putin.

That's it! Start the clock!
... and this is how it starts!

Step 2: yeah, you bleed just to know you're alive!

Step 3: Are you fucking kidding me? Fuck this shit! I'm too old for this shit!

Step 4: living in a fucking deja vu because I'm just too young to care!

Step 5: you can't stop progress!
First Venus, then Saturn & Jupiter... and now Mercur. Damn I want the whole Universe, fuck the rest!

Step 6: moving in slow motion in time by slow pusle. Smokig a cigarette and wondering: who's that rider?

Step 7: never say Die! While stairing at the world to my rearview!

Step 8: hold on, there's stil tommorow, just wait on the dark side of the globe!
... tantric
A moment of awkwardness... Is far better than a night of loneliness!

Step 9: ... 3, 2, 1. Here we go! Fuck!

Step 10: Shed my skin!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu