duminică, 18 martie 2012

Long road out of Eden




Acum trebuie sa ma laud si eu ca am facut o investitie de cea mai buna calitate, si anume mi-am achizitionat cel de-al saptelea album The Eagles, si primul dupa era '70, ai anume, "Long road out of Eden". A fost primul album pe care eu l-am ascultat cand am venit in Sibiu acum 4 ani si l-am vanat multa vreme. Este un album in dublu disc, care cuprinde 90 de minute de muzica rock, country rock de cea mai buna calitate pe care California o putea da. Albumul a fost lansat in 2007, dar pana sa ajunga la urechile noastre i-a trebuit mult, respectiv vreo 5 ani. Trupa nu a mai scos nici un album din '79 pana la acesta; dar a revenit cu un dublu disc de exceptie de care este cel mai bine sa te bucuri intr-o zi de weekend, de preferabil duminica, stand pe prispa casei cu un pahar de Shiraz si un Camel, sau la bordul unui grand turismo de preferabil cabrio, la viteza de croaziera, cu o fata frumoasa in dreapta nepasandu-ti de nimic si meditand la vremurile de alta data. De asemenea te poti bucura de suntele calde ale Californiei si stand comod acasa intr-un fotoliu cu nelipsitul pahar de licoare fina si o tigara. Sau poate ai chef sa dansezi cu prietena ta pe fiecare piesa in parte din cele 20 de track-uri bine alese interpretate de mai mult de 20 de muzicieni. Oricare din cele 3 variante ai alege experienta e unica si nu se poate repeta decat intr-o zi ca aceasta. Nu ai mai ascultat si experimentat asa ceva si nu exista termen de comparatie.

Mie The Eagles imi aduce intotdeauna aminte de vremurile copilariei cand ai mei se iubeau pe The Eagles. Poate am luat si eu ceva din microbul lor. Dar e un microb bun, al dracu de bun, de care nu as vrea sa scap in nici o duminica insorita din cate zilei voi mai avea, toate petrecute de preferabil langa cea care imi face ziua mai buna decat orice, indiferent de cat de neagra a fost ea.

Momentan nu ascult albumul ca alte dati. Am dat un shuffle intr-o selectie de piese de duminica seara pentru cei care nu trebuie sa se trezeasca luni sa mearga la servici. Si nu uita ca viata e muzica, deci nu alege sa fii surd!

Disc one

1. No More Walks in the Wood
2. How Long
3. Busy Being Fabulous
4. What Do I Do with My Heart
5. Guilty of the Crime
6. I Don't Want to Hear Any More
7. Waiting in the Weeds
8. No More Cloudy Days
9. Fast Company
10. Do Something
11. You Are Not Alone

Disc two

1. Long Road Out of Eden
2. I Dreamed There Was No War
3. Somebody
4. Frail Grasp on the Big Picture
5. Last Good Time in Town
6. I Love to Watch a Woman Dance
7. Business as Usual
8. Center of the Universe
9. It's Your World Now

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu