duminică, 30 octombrie 2011

Sunday

Dupa un weekend maraton la Cluj, concerte, si alte sticle de bere, m-am trezit azi, nu foarte de dimineata, si inca ruleaza The Eagles in urechile mele.
E numai bine; azi inca e duminica, ziua e cu o ora mai lunga, teoretic.
La Cluj a fost fain, a fost bine, nu am mai clacat-o ca data trecuta si lucurile incep iar sa mearga se pare. Imi este lene, dar tot azi va trebui sa imi pun in ordine tobele in camera si de saptamana viitoare sa ma bag mai intens la studiu.
Pe aceasta cale multumim si celor care au venit din Sibiu special pentru noi la concert, dar si celor care au tinut prima linie in fata scenei din alte parti veniti. Celor care nu au fost la concert ii asteptam si data viitoare cu multe surprize ca sa zic asa, cu un concert de neuitat (mama ce exprimari pompoase - nu-mi place) in luna lui decembrie, aici in Sibiu, cand o sa cada peretii pe noi si o sa rupem jugu' cu inchiderea anului in materie de concerte Heavy Duty.

Pana maine sau mai bine zis, pana saptamana viitoare, cand o sa vreau sa pun un album (totusi) aici, va las cu

Un comentariu: