joi, 13 octombrie 2011

Alta zi, dupa noapte

Nu stiu cat de mult sau nu s-a plictisit lumea de toate posturile in care romanii sunt injurati la propriu sau nu, de posturile in care se ia fiecare chichita la pula sau nu, de posturile in care se vorbeste si nu se face nimic, si mai ales de posturile care zic ca "eu nu vreau sa fiu ca toti ceilalti, doar imi exprim parerea"; pe bune acum, eu m-am saturat, cu toate ca acum pot fi bagat si eu in aceeasi oala cu fraza asta.
E exact ca faza aia: pe jumatate nu va cunosc nici pe jumatate din cat mi-as dori, si tin la jumatate dintre voi doar pe jumatate din cat ati merita.
Dar trecand peste asta am ajuns la concluzia pentru multa oara ca fiecare e pentru el pana la urma pentru ca degeaba zic unii ca ba, ar trebui facuta aia si aialalta si hai sa facem si oricum cand se apuca de treaba tot la interesul propriu se gandesc. Pana la urma de ce nu ar face asa, adica nu vrem cu totii sa ne vedem, bine pusi, sus, intr-un Lexus, plini de pessos, cu femeile langa noi, dandu-si dresu jos?

Intr-adevar sunt multe, foarte multe, prea multe cazuri de care ne lovim zilnic in care gasim tot felul de exemple nu neaparat de inteligenta nedezvoltata si neuroni morti sau chiar inexistenti, dar de pura prostiei si stupiditate; adica cum pula mea sa ai un telefon in mana sa zici ca e Blackberry, si tu de fapt sa ai in mana un E 71. Nu zic, seamana, dar macar nu mai vorbi fara rost. Cum pula mea sa nu stii sa zici "bluetooth" (si sa ii zici blushutz), dar tu vrei sa folosesti aplicatia respectiva de pe telefon. My point is: invata in pula mea sa vorbesti prima data si dup-aia da-te smecher cu ce ai sau nu.

Aici mai este o categorie faina care atunci cand pui pizza la vanzare in vitrina, si cu 20 de secunde inainte ai scos-o din cuptor sa te intrebe: "Dar e proaspata sau e de ieri?" La faza asta chiar nu poti pretinde ca ai neuroni functionali in creier. Alta treaba care mi-a placut mult cand am auzit-o a fost ceva de genu: "Nu fumez, ca e daunator pentru sanatate, dar bag 2 litri de cola pe zi". Sa mori tu de la cola ca tigarile sunt mai periculoase decat cola, sau ca cola nu afecteaza la fel de tare sanatatea precum tutunul?

Astea ar fi asa doar cateva exemple despre cum gandeste inca romanul, dar nu e bai, mergem inainte, sau inapoi, depinde de caz...

Eu va las doar o piesa care sa va reduca pesimismul din gandire:

Bitza - Alta Zi Dupa Noapte (feat. Artan)

Asculta mai multe audio diverse

Un comentariu: