marți, 11 octombrie 2011

85

Se pare ca am prins din nou gustul blogosferei si m-am apucat sa scriu tampenii iar.
Au fost aproape 3 luni de absenta (se pare ca de nimeni simtita, tocmai de-asta nici nu stiu cat o sa dureze iarasi postarile aici pe poeticjam).
Sper ca nu se mai casatoreste nimeni cel putin pana la anul pentru ca trei nunti mi-au ajuns in 4 luni de zile.
Celor care nu au lucruri mai bune de facut decat sa lase comenturi anonime le zic frumos: sa-mi sugeti pula! nu are nimeni nevoie de pareri de la voi atata timp cat va semnati anonimi. Daca esti asa de pizdos da pe fata tot ce ai nu sub ascunzisul anonimatului!
In alta ordine de idei se pare ca incet incet a venit/vine si iarna; intr-adevar vara asta a fost lunga si plina de o gramada de chestii care nu stiu cum de au trecut atat de repede.
Multumesc celor care au fost prezenti la ArtMania in padurea Dumbrava; respect lor!
Ce s-a mai intamplat in timpul in care am fost absent? Stai sa ma gandesc...mmm...
Da, am fost la Brasov, respectiv Bran pentru prima data, total pe neasteptate total impresionat de aceasta excursie. Multumesc!
Am ajuns pentru a doua oara in viata la concluzia ca daca mananci mai mult de trei zile la rand pizza nu e bine si nu mai poti manca dupa-aceea; si se pare ca pizza chiar ingrasa.
Printre alte albume alaturi de cel de la In Flames, Machine Head a scos un album numai bun pe care il ascult momentan (o sa vina si aici pe blog intr-o postare viitoare). Legat de treaba asta colectia mea de discuri a mai castigat trei (se pare ca postul asta are ceva cu cifra 3) bucati: Ian Brown - Solarized, Tarja Turunen - What Lies Beneath si Guess Who - Tot Mai Sus.
In cel mai probabil mod o sa fie prezente si ele aici la sectiunea "Album of the week".
In materie de achizitii, Ove si-a cumparat din ultimii bani ramasi din primul salar trilogia "Stapananul Inelelor" la care ravnea de multa vreme sa o aiba in biblioteca.
Vara asta s-a mai intamplat si Rock the City cu Hatebreed, WhiteSnake si Judas Priest; dragut, o experienta in plus care daca exista posibilitatea oricand nu merita ratata.
Am si condus pentru prima data o masina acum nu foarte multa vreme - interesanta exeperienta (m-am hotarat: trebuie neaparat sa ma apuc de carnetul de soferi).
Cerul se vede superb din Paltinis noaptea.
Iar castelul Huniazilor este superb, cel putin din exterior, ca din interior nu am apucat sa il vad.
In mare cam asta s-a intamplat de cand nu am mai fost prezent aici pe poeticjam.
Va las cu o piesa care mie imi gadila auzul bine de tot in ultima perioada (asta asa ca un preview):

2 comentarii:

  1. ingrasa pizza... DAI A DRACU DE BUNA!

    PS: dupa ce iti iei permisul ma duci la mare cu masina :>

    RăspundețiȘtergere
  2. e buna ma dar te mai si saturi de ea...
    te duc, numai sa iau o data si permisul si masina si mergem

    RăspundețiȘtergere