sâmbătă, 2 octombrie 2010

Six - city night

Tit tit tit tit tit m-or sunat tot ce nu-mi trebe` si de-alea ideea e ca hai sa-ti zic un banc a doua tit tit tit tit tit 250 deiu imi dai o tigara nu ih ih ih ih ih tit tit tit tit tit melodie toti colegii pula mea ba abia astept tit tit tit tit tit imi da dureri de cap tine tu distanta pe laura la clasa a doua de obicei ba think about you anymore anymore portbagaj scoala ba am stat mua mua ai daca sabia tu tu tu tu tu tu tu tu taaa oooooo ii cel mai bun pe langa asta stai sa vezi pe secunde in timp ce mergi pe tine eram eu astia danger iiiii faci distanta noroc gagici atat aaaah t t t t t da clap field...

After that..... blackout

6 rock`n`roll sounds like a breath of fresh air...

> Placebo - Every Me, Every You
> The Verve - Bittersweet Symphony
> Airbourne - Too Much, Too Young, Too Fast
> Blue October - Say It
> Muse - MK Ultra
> Slash - We`re All Gonna Die

Enjoy!

... and after that take a bonus:

> Ian Brown - Stellify

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu