joi, 2 iulie 2015

Venus, the Bloody Mountain

De la un rasarit la un alt apus, aceeasi dimineata, aceeasi vara, acelasi parfum in aer, acelasi soare in ochi, aceasi mare dar cu un alt munte, aceeasi luna iulie, aceeasi luna plina, Venus, Mercur, Saturn si un munte insangerat...

... dar intr-un fel ne intalnim dimineata in zona in care ceata ne descopera viata. Dar intr-un fel ne intalnim dimineata pe fond sentimental, pe fond sentimental deprimat de atatea crime impreuna cu tine. Timpul mi s-a terminat. Ce-ti pasa tie, femeie cu zambet de drac, daca în clipa asta am s-o fac pana la capat? Da, bine-nteles, aseara am baut. N-am putut sa dorm, simteam niste dureri acolo în somn. Sunt in 90 de moduri, esti in 90 de feluri. Vreau doar un mesaj sa transmit din sufletul tau, in rest totul e calm, doar dragostea mea ricoseaza in sufletul tau! Sunt in 90 de feluri, esti in 90 de moduri. Ti se pare ciudat daca te-am intrebat cum te simti? Cu ochii sparti de soare chipul tau l-am ocolit. Ce-ai face daca intr-o zi mi-as lua capul in maini si ti-as striga in ureche cu buzele lui "Cum te simti?"?!? Simt cum ceva mi s-a rupt in oasele tale, simt cum ceva mi s-a rupt in apele tale, simt cum ceva mi s-a rupt in visele tale. Caut orase noi sa-mi verific prudenta; verifica absenta! In ochiul tau sunt un erou cu capul gol de mintea mea. Ce mai faci? Cum te simti? Bine? Foarte bine, foarte bine...
Relaxeaza-te...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu