joi, 12 mai 2011

Mad week

Tulai Doamne, ca parca nu se mai termina. E joi, suntem la mijlocul saptamanii si am impresia ca au trecut deja doua saptamani in loc de 4 zile; sau dimpotriva, ca de abia a inceput.

Luni, dupa 10 ore de stat in laborator, am adormit seara la ora 9. Nu am mai patit asa ceva de pe vremea cand faceam repetitii in Roth, in Foto (cunoscatorii stiu). Marti dupa alte 6-7 ore m-am dus sa stau si eu la ocazie sa merg cu o treaba pana in Medias. Am facut 3 ore jumate pana la destinatie. Daca mergeam cu bicicleta ajungeam mai repede. Si nu este C.F.R.-ul de vina. Miercuri dupa ce am fost ca Speedy Gonzales dintr-o parte in alta, am ratat o intalnire importanta, dupa care am bagat 5 tigari intr-o ora, cred; lucru pe care eu nu il fac des. Cred ca doar o data mi s-a mai intamplat asa. Joi, adica azi, am auzit la genetica de imi poate ajunge. Acum ma pot pune la tradus 20 de pagini din engleza in romana. Placerea mea de zi cu zi. NOT! Interesant e faptul cum unii au reusit sa faca proiecte la genetica, destul de bine dupa parerea mea, dar nu prea stiu sa lege cuvintele in limba romana. La prezentare am avut impresia ca asist la o ora de limba romana de clasa a doua. But nevermind. Acum sunt curios sa vad ce mai urmeaza.

In alta ordine de idei daca vedeti ca nu raspund la telefoane, pe mess, facebook, whatever, sa stiti ca sunt ingropat undeva adanc, acoperit de o sumedenie de manuscrise, si probabil nu o sa mai vad lumina zilei decat peste 2 luni de zile, so wish me luck!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu