vineri, 1 aprilie 2011

Another weekend in paradise

Sunt pe cale sa "hit the road" cum zice americanul... intr-o ora, doua am plecat, la Cluj. E o zi superba deci nu are ce sa fie rau, are ce sa fie bine. Ti-am pregatit si un playlist asa mai mare pentru weekend, dar nu o sa mai am timp sa il postez. Azi e intai aprilie. Se presupune a reprezenta sfarsitul unui nou inceput sau inceputul unui nou sfarsit... nu stiu; probabil o sa-mi dau seama pe parcurs, sau poate o sa-mi spui tu.

Altfel fiind spus ma asteapta neasteptarea, cea dupa care probabil am tanjit atata timp...
Mi-am mai adaugat o piesa la colectia de masinute, si nu mi-am luat Jaguar-ul XK. Pana la urma m-am ales cu Dodge Challenger Concept. Superb.

Deci ramane sa revin mai tarziu cu playlistul. V-am pupat, si chiar daca Hank va uraste pe toti eu nu cred ca o fac...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu