joi, 24 martie 2011

Play soft...

Salutare, salutare! A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat ceva aici. Multa vreme cu multe intamplari. Am vrut sa scriu din Cluj, am vrut sa scriu din Timisoara... dar evident tot de acasa am ajuns sa scriu, de la computerul personal. Dar e bine si asa, chiar daca altfel ar fi fost mai interactiv, dar dup-aia prea o dadeam in twitter style. Deci, lasam asa. E mai bine!

Deci cum ziceam, de cand nu am mai vazut aceasta pagina alba in fata mea, multe lucruri s-au intamplat. Si cel mai mult si cel mai bine, e ca au fost multe , de fapt cele mai multe doar zile faine. Nu am mai prezentat nici un album, pentru ca nici nu stiu ce muzica sa va mai dau; pentru ca eu ascult foarte putina in ultima vreme. Stau cu un playlist in calculator de mai bine de 2 saptamani. Nu stiu daca e rau sau nu, dar mie imi place. O sa vi-l prezint si voua. E destul de vast.

Mai intai de toate, am fost la Cluj la inceputul lunii. Ar fi trebuit sa cantam in Rolland Garros, dar nu a fost sa fie, nu de alta dar la club nu era curent si de generator nu a facut nimeni rost..., dar am cantat in Aiud. Wow! Aiud! Cum suna treaba asta. A fost interesant; nu stiu daca interesant bine sau interesant rau, dar s-a intamplat cu o seara inainte de "show-ul din Cluj". Ma, io cand v-am zis ca sunteti ca la tara nu m-ati crezut!, Pai daca nu aveti nici curent in centrul Clujului! Futu-i mama ma-sii!!! S-a baut mult la evenimentele astea 2... aveti nota de plata dintr-o seara aici http://www.facebook.com/photo.php?fbid=193441157353433&set=a.193441154020100.46683.109811069049776&theater Dupa ce Am venit de la Cluj, nici nu mai stiu ce am facut, ma credeti sau nu, stiu ca m-am trezit intr-o sambata in fata unui foc facand un gratar, dupa care m-am trezit ca sunt la Cluj timp de o saptamana, dupa care la Timisoara pentru un weekend. Acum sunt acasa, sunt in Sibiu, e deja joi, si nu stiu cand a trecut saptamana. Maine trebuie sa merg in Medias. Se pare ca tot calatoresc. Nici nu stiu daca e bine sau e rau; de fapt nici nu stiu nimic...

La Cluj nu a existat o zi in care sa nu intalnesc pe cineva cunoscut din Medias, orasul de bastina, "Drive Angry" arata foarte bine 3-D si se merita. Ce nu se merita e asteptarea concertului Vama din Obssesion timp de 3 ore. Asta chiar nu merita. Dar ma rog, astea sunt lucruri discutabile pana la urma urmei. Nici drumul de 7 ore de la Cluj la Timisoara nu merita daca e vorba, dar experienta in sine face totul. Salutari Seiceanului care ne-a primit in casa lui timp de 3 zile. La multi ani, sanatate si tot ce vrei tu sa ti se implineasca! Sa ne auzim la fel de veseli si data viitoare!

Si cum toata perioda asta trecuta a fost impartita intre Cluj, Sibiu, Timisoara, evident ca o sa ma leg tot de aceleasi chestii pana o sa epuizez ideile... Relaxare totala la Cluj, timp petrecut superb, cu toate ca nu inteleg nici pana acum unde s-au dus atatia bani. He he. E bine ca macar i-am avut! Zic!

Timisoara insa nu am inteles-o. Nu stiu de ce dar eu am vazut un oras gol, fara oameni, si fara chestii spectaculoase; deci nu stiu ce vede majoritatea ceva atat de extraordinar la orasul ala, anyway, de simtit m-am simtit bine in Timisoara... am intalnit si ceva oameni noi, la fel de interesanti ca si orasul.

Acum ar trebui sa o dau in filosofii dar se pare ca de data asta o sa zic pas.

Play soft dar nici o piesa...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu