miercuri, 2 martie 2011

Another week in paradice...

Cica ar fi 5 dimineta si bag la greu probabil ultimele tigari, nu de alta dar in scurt timp o sa raman fara bani, de tot, si asta e cat se poate de tare, mai ales aici in spatiul acesta bizantin in care traim si care se schimba in bine foarte foarte foarte greu. Stau si ascult Emeric Set - Tarziu (live @ Folk You 2010). Tigara mi s-a stins. O aprind din nou. A trecut ceva vreme, dar inca ma fascineaza modul in care se imprastie fumul... si nu stiu de ce...

In mod normal la ora asta ar fi trebuit sa dorm de mult; in mod normal la ora asta ar fi trebuit sa imi gat toata treaba; in mod normal postul asta nici nu ar trebui sa existe; in mod normal maine ar fi trebuit cred sa merg pe la facultate; in mod normal ar fi trebuit sa si lucrez pe undeva; in mod normal ar fi trebuit sa am concerte la care sa nu le mai stiu numarul; in mod normal ar fi trebuit sa fiu beat; in mod normal ar fi trebuit saptamana asta sa postez un nou album la editia de "Album of the wee"; dar in absolut nenormal acesta nu exsita. Muzica nu mai pot asculta de ceva vreme, si asta nu e bine deloc avand in vedere ca ma oxigenez cu asa ceva, dar probabil o sa treaca si asta cum au trecut toate, cum trec toate.

Ar fi trebuit sa prezint si concertul pe care o sa il sustinem saptamana asta la Cluj si concertul care o sa fie la Aiud. Interesanta localitate ne-am ales si noi pentru un concert.

Dar incercand sa revin normalitate, iti spun ca vineri 4 februarie 2011, trupa Heavy Duty va concerta la Aiud alaturi de Loudrage si Krepuskul in Beci Pirotehnica, iar sambata 5 februarie 2011 va concerta in Rolland Garros alaturi de cei de la Krepuskul, Svart Crown si Bane la Cluj.

Facebook-ul e de cacat. Zic. Am ajuns la concluzia ca ocupa mai mult timp decat trebuie din viata unui om pe zi si asta nu cred ca e foarte bine. In rest ma cam fut in ea de viata. Dupa o saptamana trecuta de exceptie, saptamana aceasta se vede a fi nu cine stie, ci dimpotriva. Legenda pistolarului probabil inca continua. Nu se stie pentru cat timp insa.

La filme nu mai rezist sa ma uit, si nu stiu daca le simt lipsa, doar stiu ca am pierdut contactul cu lumea aceasta in care mai mult sau mai putin fortat am fost introdus acum mai multa vreme. Treaba cu californication e cam ciudata cateodata dar dupa parerea mea persista etapa, si nu din acel punct de vedere din care privesti tu problema, ci din altul mult mai profund, zic.

Va las aici niste piese, oricum nu stiu cine le asculta sau le va asculta:



Only For The Weak



Square Nothing









Astea ar fi piesele de pe albumul "Clayman", semnat In Flames, album aparut in anul de gratie 2000. Na, sa nu zici ca nu am pus album saptamana asta.

Si cam asta ar fi cu postul de azi. Nici nu mai stiu daca ar mai fi ceva de zis... oricum dupa cum am spus si mai sus, e tarziu, e prea tarziu, din toate punctele de vedere, poate imbatranim, de fapt sigur imbatranim. De ceva vreme e tot rece, e tot mai cald dar tot mai rece; tu nu vrei sa fie mai cald? Acum pe bune!

De sfarsit, ca sa inchei, iti spun eu ca acest sentiment suprem, e ciudat de-a binelea!

Un comentariu: