vineri, 7 februarie 2014

Rockstar Monsters in Hell!

So yeah, feeling Rock n' Roll in a yellow desert smelling of camels. Between cults and idiots I feel like making love with a fire girl in a bad company.

Acum ca sper ca am fost destul de explicit si am desenat spatiul si filmul, sa nu ne pierdem in detalii, zic. Corzile mele vocale incep sa devina tot mai "sexy" si asta imi place la nebunie. In curand o sa incep sa am vocea lui Ville Valo, sau nu o sa o mai am deloc. Asta din cauza convorbirilor in care ma pierd zilnic... Incepe sa nu-mi mai placa Ilie Moromete atat de mult, dar probabil e doar o faza. Trebuirle astea ma amuza la fel de mult pe cat demult ma intristeaza, dar se pare pana la urma ca e doar un drum initiatic mult prea lung. Vorba aia: "Omul cat traieste invata; si tot prost moare!". Ma uit in spate si incep sa zambesc. Ma cufund in fum alb intr-un spatiu negru si chiar daca e frig, soarele ala imi face cu ochiul tare de tot. Si nu, nu as putea sa renunt C. la toate lucrurile din jurul meu pentru ca asta ar insemna sa renunt la mine si mie imi place mai mult asa, citez, "feeling like a rockstar" on a holy mountain. I would see fire in oceans of time, but nevermind, 'cause you're a wild thing, an innocent child and a silent angel with a broken heart. I'm an assassin and I could be a devil to you, I could bite like a tarantula right through the skin and leave my poison dripping, because, Yeah! Though I walk through the valley of the shadow of death I fear no Evil for I'm the meanest son of a bitch in the valley and I was born into this! So face the dark and I'll teach you about fire in the blink of an eye, now drink the cyanide!

Iar pentru cei care nu au inteles nimic din acest lucru ii invit la un pahar de vorba sa fie lamuriti!

So yeah, NR, this post is dedicated to you as I promised.

So yeah, enjoy it and I hope it's "Poetic Jam" enough!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu